Monday, June 9, 2014

Notes for Blogging

I am changing my workplace and have to return the cell phone. here is what I fished out of the s memo app. my  notes for the children blogs.

יסמין עושה קקי במרפסת וקוראת לי לנקות. אמרתי שתבוא אלי לשירותים לפני שזה קורה אז בפעם הבאה עשר דקות אחר כך היא באה תוך כדי לקרוא לי...והמבין יבין.  שאריות אחריה בכל הבית...

יסמין עושה פיפי בשירותים בתוך התחתונים. צעד בכיוון הנכון.

יסמין עושה בסיר כמו שצריך...חמש דקות אחר כך מפספת...

יסמין מצליחה להזהיר מפני הפיפי שבא בקניון ומספיקים לשירותים ואז בבית היא דוקא מפספת איפה שנח...

חוויות גמילה. יסמין לא אוהבת חיתול עם קקי ומפה הכל התחיל.... לאחר שמרחה עצמה פעמיים בגן הוחלט פה אחד להתחיל בגמילה גם אם היא רק בת שנתיים וחודש...

יסמין עוזרת כל פעם שאני מחזיקה מגב או מטאטא. היא צריכה גם... כרגיל.
כל מה שאני עושה או מחזיקה ביד או אוכלת, גם יסמין רוצה. כל מה שיונתן מחזיק או עושה, יסמין רוצה גם.

יסמין יושבת במגלשה בגינה. מושיטה יד לעומר (בן דוד) שיבוא לעזור. הוא בא. מחזיק לה היד והיא גולשת.  
הם בכלל משחקים מקסים ביחד. המון צחוקים וחיבוקים ונישוקים. יש בינהם כולה 9 חודשים הפרש. מקסימים ומתוקים...

יסמין עוזרת לי לסחוב שקיות הביתה. לוקחת את החלב ויודעת שזה בשביל אבא.

עושה קקי בעמידה ואומרת קקי אבל לא הולכת לשירותים . שאלתי אותה אם תלך פעם הבאה והיא אמרה "לא" החלטי. 
מזל שליסמין יש קקי מוצק, גם אם היא מפספסת בתחתונים זה לא בורח למכנסיים ברב הפעמים וקל מאוד לנקות את זה...
                     
יסמין בהופעה.שרה לתלמידים של לוץ "קקי צא" ונהנית מתשומת הלב.